środa, 16 września 2015

Smoothie z masłem orzechowym

Po upieczeniu rewelacyjnych blondies, które wszystkim szczerze polecam, pozostała mi reszta masła orzechowego. Minęło kilka dni, a w kolejnym słoiku widzę dno;) Niektóre przysmaki uruchomiają w moim domu reakcję lawinową. Tak też wygląda sprawa z masłem orzechowym, nagle pojawia się ono w owsiance, koktajlu, sosie do makaronu, poczułam nawet potrzebę zrobienia peanut butter cups, ale o nich może następnym razem. Dziś pora na smoothie, bo jeszcze przez chwilę rozpieszcza nas pogoda, co sprawia że chętnie sięgamy po zimne napoje. 
Jeśli lubisz zdrowe koktajle, ale twoi domownicy kręcą nosem widząc podejrzanie wyglądające zielone mikstury, zacznij od smoothies, które smakują niemal jak desery, może za jakiś czas uda ci się przemycić w nich trochę zieleniny. U mnie taka taktyka zadziałała, co więcej, czasem mam wrażenie, że stworzyłam zielonego potwora, który zaczyna odżywiać się lepiej niż ja.



Składniki:

  • szklanka mleka roślinnego
  • łyżka masła orzechowego
  • mrożony banan
  • 2 daktyle
  • łyżka mielonego lnu
  • wanilia
 
 Sposób wykonania:

Wszystkie składniki umieszczamy w blenderze i miksujemy przez kilka minut.

3 komentarze:

  1. Kiedyś nie mogłam się przekonać do tego typu mikstur, ale ostatnio odkryłam, że świetnie sprawdzają się w upalne dni. A jeszcze w tych smakach to musiało być bombowe, zwłaszcza, że daktyle, banany i masło wszystkie wywołują u mnie reakcję jak masło u Twoich domowników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo tak! masło orzechowe w smoothie jest cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham masło orzechowe i sama mogłabym je wszędzie dodawać, czy to na słodko czy też wytrawnie :) do wielu dań i produktów pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń